REDUCERI DE VARĂ! Campanie valabilă în perioada 01.06.2024 - 31.08.2024, în limita stocului disponibil. Reducerile se aplica articolelor selectionate.

Politica de retur si anulare

CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.perfect-nails.ro in termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 zile de la receptionarea de catre TRANSYLVANIAN BEAUTY SYSTEM SRL a produsului returnat.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

  • Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice) din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate;
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR 

Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
• Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa: suport @ perfect-nails.ro sau telefonic 0753-067.003
• Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot aparea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma necorespunzatoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.

Expediați coletul la adresa: TRANSYLVANIAN BEAUTY SYSTEM SR, str. Oituzului nr.4, loc. Targu Mures, jud. Mures, prin orice serviciu de curierat rapid. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.

Dupa recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Dacă produsul (produsele) nu respectă intocmai condițiile menționate mai sus compania noastra își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.

 

Anulare comenzi

Exista situatii in care o comanda nu poate fi livrata clientului, din diverse motive (produs indisponibil, nerespectarea kiturilor, date livrare incomplete/incorecte etc.). In acest caz, clientul este contactat telefonic de catre un reprezentant Call Center. In cazul in care clientul nu raspunde la telefon, atunci va primi instiintare in scris, printr-un email/sms, cu situatia in cauza si solicitarea de raspuns. In cazul in care clientul nu ne contacteaza in termen de 48 ore (zile lucratoare), printr-un reply la mailul de instiintare sau telefonic la 0753 067 003 (de luni-vineri, intre 8:00-16:30), comanda este anulata automat in sistem.

[]